theo-therecia-west-amerika.reismee.nl

Dag 15, Bryce Canyon & Boulder mountain

Vandaag vertrokken uit Springdale via een supergave route richting Bryce. Daar aangekomen konden we nog niet inchecken in het hotel en zijn we maar doorgereden op de sightseeing route naar de Boulder Mountain. Dat was nog een behoorlijke reis van 95 mijl heen en ook weer terug dus. We hadden stunning views onderweg en op het eindpunt een gigantisch overzicht waarbij we kilometers over het ruige en bijzondere gebied konden kijken. We waren daarom aan de late kant weer bij het hotel om in te checken en moesten toen ook nog een hapje eten. Daarna nog even hier rondgesnuffeld in de winkeltjes. Is hier gezellig en toeristisch. De blog schoot er daarom bijna bij in, dus nu nog maar even snel op m’n mobieltje gemaakt. U begrijpt dat wij daarom de foto’s morgen proberen te plaatsen. Heb er een paar honderd gemaakt dus wordt nog ff uitzoeken voor ons hihihi. Morgen hopen we Bryce verder te bekijken. Hotel zit bij de ingang dus we zijn er al. Tot zover voor nu, we zijn nu echt aan ons bedje toe want morgen gaan we ook nog verkassen naar Page.