theo-therecia-west-amerika.reismee.nl

Dag 19, Grand Canyon deel 1

Vandaag lieten we Kayenta achter ons (na een karig ontbijt in het te drukke ontbijtkamertje) en gingen we richting Grand Canyon village. We pakten ons uurtje weer terug en konden het zodoende rustig aan doen. Onderweg weer de nodige Scenic points afgewerkt. Opnieuw onbegrijpelijke en onwerkelijke vergezichten over het allereerste begin en de Grand Grand Canyon zelf. De reis viel best mee, afgezien van de hoge temperaturen (tot 36 graden) waarvan je toch wel wat futloos wordt. Ingecheckt in de Yavapal Lodge. Ditmaal hebben we een hotelkamer midden tussen de naaldbomen en jeneverbes struiken. Is weer eens wat anders. De squirrels tippelen ook om ons heen.Enige nadeel is dat we geen airco en geen WiFi hebben. De blog maken is dus even behelpen nu via m’n mobiel en bij het restaurant waar wel WiFi is, het even plaatsen. Helaas wordt foto’s plaatsen even lastig, uiteraard houdt u deze tegoed zodra we weer verkast zijn en over internet beschikken. Straks nog even naar de supermarkt en wat eten en plannen voor morgen bespreken. Daarna zal het wel plakkerig slapen worden hihihi.