theo-therecia-west-amerika.reismee.nl

Dag 23, Viva Las Vegas

Vanochtend eerst een karig ontbijtje op de kamer (glas sinaasappelsap en chocolade koekje plus wat snoepjes waarvan we dachten dat het fruitrepen waren hihihi). Hierna met onze Rental vertrokken richting de Stratosphere toren aan het eind van de Strip. Hier zijn we 300 meter omhoog gegaan met de lift (snelheid drie verdiepingen per seconde) gegaan om de stad van bovenaf te bekijken. Dit was prachtig om te zien. Lekker ook even een flinke bak cappuchino hier gedronken. Daarna zijn we naar het aquarium bedrijf gegaan van het Discovery programma "Tanked" wat hier in de buurt zit. Dit was een erg leuk bezoek. We hadden zelfs het geluk om Bradd te ontmoeten en met hem op de foto te gaan. Hierna zijn we terug gegaan naar ons hotel om even bij te komen van de warmte. Ik weer even snel aan het blog vergezeld van een koude Coke uit de automaat en Treesje geniet even van het enorme zwembad complex hier beneden. Eind van de middag gaan we "De Strip" ofwel de Las Vegas Boulevard weer op om ons te mengen in de mensenmassa, ons te vergapen aan alle dingen om ons heen, er wat te eten en nog aquarium te bekijken van Tanked die hier op diverse plaatsen aan de Strip aanwezig moeten zijn. Verder proberen we nog een aantal shows van de hotels hier aan de boulervard mee te pakken. De rolstoel mag dus straks zijn diensten weer gaan bewijzen omdat alles zo idioot ver lopen is hier. Vandaar dus ditmaal ook een ietwat vroege blog met alvast wat leuke foto's. Morgen wellicht nog een korte blog vanaf Las Vegas Airporten anders weer vanaf het thuisfront. Nu gaan we nog even genieten en zeggen we tot Blogs en/of tot ziens in The Netherlands.

Rien en Els

Aan alles komt een keer een eind. Voor straks een goed en veilige thuisvlucht